
Υ∆ΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Η υδροθεραπεία αναφέρεται στην εφαρµογή του νερού ως θεραπευτικό µέσο. Τα άτοµα που κάνουν υδροθεραπεία νιώθουν καλύτερα και πιο σίγουροι για τον εαυτό τους. Το υγρό στοιχείο τους βοηθάει να εκπληρώσουν τους στόχους τους. Η ηρεµία του νερού εξασφαλίζει την ευχάριστη συνεργασία των ανθρώπων.

ΠΙΣΤΑ ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗΣ Η πίστα αναρρίχησης προσφέρει κοινωνική αλληλεπίδραση χωρίς να είναι ανταγωνιστική και παρέχει την ευκαιρία σε όλους να ανακαλύψουν την αξία της συνεργασίας και τη σχέση εµπιστοσύνης προκειµένου να πετύχουν το στόχο τους (σχοινοσύντροφος, σχέση ασφαλιστή – αναρριχητή) σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας µε πιστοποίηση TÜV CERT.

Το συναρπαστικό αυτό πρόγραµµα είναι σχεδιασµένο µε αγάπη και αρµονία για τα παιδιά ηλικίας 5 ως 12 ετών

Το πρόγραµµα αυτό απευθύνεται στην ηλικία 13 έως 22 ετών, η οποία είναι και η κρισιµότερη επειδή τότε µπαίνουν οι ισχυρότερες βάσεις για τη σωστή κοινωνικοποίηση

Προγράμματα ενηλίκων σχεδιασµένα µε ωριμότητα και επαγγελματισμό. Τα προγράμματα διαμορφώνονται σύμφωνα µε τις ανάγκες των ωφελούμενων

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΠΠΑΣΙΑ Η κίνηση του αλόγου βοηθά στο συντονισµό των κινήσεων ενώ η θερµότητά του διευκολύνει την επαφή και την επικοινωνία του ιππέα µε το άλογο. Έτσι δηµιουργούνται µοναδικά σωµατικά, νοητικά, αισθητηριακά και ψυχολογικά οφέλη σε παιδιά και εφήβους.

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Μέσω του ΝΑΟ διήγηση παραµυθιών που προσφέρουν ένα ηθικό δίδαγµα / Βίντεο µε ταινίες µικρούς µήκους / Παιδική λογοτεχνία / Προγράµµατα έκφρασης

ΚΟΥΖΙΝΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ Στόχος είναι ο συνδυασµός όλων των αισθήσεων. Για αυτό το λόγο χρησιµοποιούµε υλικά µε διάφορες υφές, οσµές και όψεις έτσι ώστε να δηµιουργήσουµε ένα γεύµα, ένα γλυκό κ.λπ. το οποίο µετά θα αποτελεί το γεύµα τους. ∆ίνουµε σηµασία στο πώς η ανάµειξη δύο και περισσότερων υλικών δηµιουργούν µια µάζα, ένα µείγµα και προσπαθούµε µε αυτό να δηµιουργήσουµε σχέδια (π.χ.…

ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ Οι δραστηριότητες της κηπουρικής βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν κινητικές δεξιότητες όπως αδρή και λεπτή κινητικότητα (σκάψιµο, σκάλισµα, χρήση κλαδευτηριού), αυτοεξυπηρέτηση, προσανατολισµό στο χώρο και το χρόνο ενώ σηµαντική είναι και η συµβολή της σε γνωστικό και συναισθηµατικό επίπεδο (λειτουργική – πρακτική µνήµη, αυτοσυναίσθηµα, ενδιαφέρον για µάθηση)